Το Google Search κατέγραψε την υψηλότερη επισκεψιμότητα στην 25χρονη ιστορία του κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Sundar Pichai, στο Twitter.
Η Google έγινε ουσιαστικά ένας κόμβος πληροφοριών για τον τελικό του Μουντιάλ, ίσως ο καλύτερος σε ολόκληρη την ιστορία της FIFA. Με τα ρεκόρ να έχουν ήδη καταρριφθεί από τη φάση των ομίλων και τους αγώνες της φάσης των 16, είναι επίσης πιθανό να είναι ο πιο δημοφιλής τελικός στην ιστορία μόλις ανακοινωθούν τα επίσημα στοιχεία.
Με ενημερωμένες λειτουργίες αναζήτησης που κυκλοφόρησαν πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο, η Google διευκόλυνε τους χρήστες να παρακολουθούν όλη την ποδοσφαιρική δράση. Η αναζήτηση “Παγκόσμιο Κύπελλο” έδειχνε μια ειδική ενότητα στην κορυφή με μια λίστα των επερχόμενων αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών και των τοπικών ωρών διεξαγωγής τους. Μπορούσατε επίσης να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις στο κινητό για συγκεκριμένες ομάδες πατώντας το εικονίδιο του κουδουνιού και επιλέγοντας την ομάδα που θέλατε να ακολουθήσετε.
Σε αυτό βοήθησαν επίσης το τεράστιο ενδιαφέρον των αγώνων αλλά και οι ενδιαφέρουσες ιστορίες που υπήρχαν σε αρκετές περιπτώσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται ο Λιονέλ Μέσι που επιτέλους πήρε το Παγκόσμιο Κύπελλο του, η θρυλική εμφάνιση του Κιλιάν Εμπαπέ, η καθυστερημένη επιστροφή της Γαλλίας στο δεύτερο ημίχρονο, μια απίστευτη παράταση με δύο γκολ και ένα αμφισβητούμενο πέναλτι. Όλα αυτά επισφραγίστηκαν από τους πανηγυρισμούς και την έκρηξη συναισθημάτων από παίκτες και οπαδούς.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 22/12/2022)
Join the Conversation →