nowmag.gr

Το πρώην Twitter, υπό τον δισεκατομμυριούχο θέλει τώρα, μεταξύ άλλων, τα βιομετρικά δεδομένα των χρηστών του, όπως και το ιστορικό εργασίας και εκπαίδευσης

Το X του Έλον Μασκ, ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης λανσάρει τη νέα του πολιτική απορρήτου και «αλλάζει το παιχνίδι» στη συλλογή δεδομένων. Από τις 29 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία δημιουργεί ένα ευρύτερο δίκτυο για να συγκεντρώσει ακόμη πιο… ζουμερά δεδομένα χρηστών.

Αλλαγές – «κλειδιά» στην ενημερωμένη έκδοση θα αφορούν σε ρήτρες σχετικά με το X, που θα του επιτρέπει να συλλέγει βιομετρικά δεδομένα των χρηστών, καθώς και πληροφορίες σχετικά με την απασχόληση και το μορφωτικό τους υπόβαθρο.

Δεν προσδιορίζει επακριβώς τι σημαίνει «βιομετρικές πληροφορίες», αλλά ο όρος μπορεί να αναφέρεται σε μια σειρά βιολογικών χαρακτηριστικών όπως η αναγνώριση προσώπου, τα δακτυλικά αποτυπώματα ή ακόμη και η αναγνώριση φωνής.

«Βάσει της συγκατάθεσής σας, ενδέχεται να συλλέξουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις βιομετρικές σας πληροφορίες για λόγους ασφάλειας, προστασίας και ταυτοποίησης», αναφέρει η εταιρεία σχετικά με την πολιτική απορρήτου που θα εισάγει.

Σύμφωνα με τους νέους όρους, η εταιρεία θα μπορεί επίσης να αποθηκεύει δεδομένα σχετικά με το προσωπικό υπόβαθρο των χρηστών, συμπεριλαμβανομένου του τόπου όπου πήγαν στο σχολείο, αλλά και της εργασιακής τους εμπειρίας.

«Είναι πιθανό να συλλέξουμε και να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία (όπως το εργασιακό και το εκπαιδευτικό σας ιστορικό, τις προτιμήσεις σας σχετικά με την επαγγελματική απασχόληση, τις δεξιότητες και τις ικανότητές σας, τη δραστηριότητα εύρεσης εργασίας, engagement κ.λπ.) προκειμένου να σας προτείνουμε πιθανές θέσεις εργασίας, για να τις μοιραστούμε με πιθανούς εργοδότες όταν κάνετε αίτηση για δουλειά, έτσι ώστε να μπορέσουν οι εργοδότες να βρουν πιθανούς υποψηφίους και να σας προβάλλονται πιο σχετικές διαφημίσεις», αναφέρει η ενημερωμένη πολιτική.

Αυτές οι ενημερώσεις θα προστεθούν στις πληροφορίες χρήστη που συλλέγει ήδη το X, όπως δεδομένα τοποθεσίας, πληροφορίες πληρωμής και πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με τις διαφημίσεις.

Εκπρόσωπος του X δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο, όταν επικοινώνησε το Fortune.

Πηγή: https://www.fortunegreece.com/

You May Like This