Η Salesforce (NYSE: CRM), παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, ανακοίνωσε τη διάθεση του Einstein Copilot Beta, ενός νέου, προσαρμόσιμου, συνομιλητικού και παραγωγικού βοηθού τεχνητής νοημοσύνης (AI) για CRM.
Το Einstein Copilot είναι ένας επαναστατικός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης που ενσωματώνεται απευθείας στις εφαρμογές της Salesforce και που μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, να δημιουργήσει περιεχόμενο και να αυτοματοποιήσει οποιαδήποτε ενέργεια, προσφέροντας μεγαλύτερη παραγωγικότητα, καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες και υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Σε αντίθεση με άλλους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης, το Einstein Copilot βασίζεται στα μοναδικά δεδομένα και μεταδεδομένα μιας εταιρείας, κάτι το οποίο του επιτρέπει να κατανοήσει σε βάθος τις επιχειρηματικές και πελατειακές σχέσεις, διασφαλίζοντας ότι οι απαντήσεις που δημιουργούνται είναι αξιόπιστες και σχετικές, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε δαπανηρή εκπαίδευση σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI).
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι η σημαντικότερη στιγμή στην ιστορία του κλάδου μας. Θα εμβαθύνει στις σχέσεις με τους πελάτες, θα αυξήσει την παραγωγικότητα και θα οδηγήσει σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους για κάθε εταιρεία», δήλωσε ο Marc Benioff, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Salesforce. «Το νέο μας Einstein Copilot συνδυάζει μια εκπληκτική διαισθητική διεπαφή για αλληλεπίδραση με την Τεχνητή Νοημοσύνη, παγκόσμιας κλάσης μοντέλα ΑΙ και πάνω από όλα, βαθιά ενσωμάτωση των δεδομένων και μεταδεδομένων που απαιτούνται για να ωφεληθείτε από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Ο Einstein Copilot είναι ο μόνος συνεργάτης που έχει τη δυνατότητα να κατανοήσει πραγματικά τι συμβαίνει με τις πελατειακές σχέσεις σας».
Το Einstein Copilot είναι διαθέσιμο στους πελάτες της Salesforce μέσω των Εκδόσεων Einstein 1, απλοποιημένων πακέτων τεχνολογίας για επιχειρήσεις που επιθυμούν να επιταχύνουν την ανάπτυξη και να αυξήσουν την παραγωγικότητα με το κορυφαίο AI CRM. Τα Einstein 1 Editions παρέχουν σε οργανισμούς όλων των κλάδων πρόσβαση στα καλύτερα εργαλεία της Salesforce –όπως: CRM, Einstein Copilot, Data Cloud, Slack και Tableau– σε μια ενιαία προσφορά, βοηθώντας τους να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους και να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες τους.
Οι δυνατότητες του Copilot περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση προτροπών στο Data Cloud, προεγκατεστημένες ενέργειες, προσαρμογή σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες, έναν μηχανισμό συλλογιστικής για την ερμηνεία της πρόθεσης και τη δημιουργία αξιόπιστων απαντήσεων και ενεργειών τηρώντας τα μέτρα απορρήτου και ασφάλειας.
Το Einstein Copilot φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσουν με άνεση την παραγωγικότητα και την εξατομίκευση μέσα στην εργασιακή τους ροή. Χρησιμοποιώντας εντολές φυσικής γλώσσας, οι πωλητές μπορούν να επιταχύνουν το κλείσιμο συμφωνιών, συνοψίζοντας αρχεία ή δημιουργώντας προσωποποιημένες επικοινωνίες για να παρέχουν πιο εξατομικευμένη επαφή με τον πελάτη. Οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βελτιώσουν την επίλυση υποθέσεων και να ενισχύσουν την ικανοποίηση των πελατών, εντοπίζοντας σχετικές απαντήσεις, προσφορές και δεδομένα από διαφορετικά συστήματα. Οι εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μπορούν να απλοποιήσουν την εγγραφή πελατών και να καταρτίσουν εξατομικευμένα χρηματοοικονομικά πλάνα αυτοματοποιώντας τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, επιτρέποντας στους συμβούλους να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στις σχέσεις με τους πελάτες και τις στρατηγικές συμβουλές.
Join the Conversation →