NOW T26

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021 #15 Προσφορά συνδρομητικής τηλεόρασης με τη μορφή “pay-as-you-consume”. 5 Κλειδί για το μέλλον η δυνατότητα app για ευελιξία και ανθεκτικότητα. 6 Ποιότητα υπηρεσιών, αξιοπιστία και αποδοτικότητα για αφοσίωση πελατών. 7 να χρειαστούν. Σήμερα, το λογισμικό ως υπηρεσία (Software As A Service) επιτρέπει στους οργανισμούς να πληρώνουν για τα χαρα- κτηριστικά και τις δυνατότητες που χρειάζονται αυτήν τη στιγμή, με την επιλογή κλιμάκωσης άλλων υπηρεσιών με μεγάλη ταχύτη- τα και ευελιξία, όταν και εφόσον απαιτείται. Τα καταναλωτικά μο- ντέλα θα συνεχίσουν να αλλάζουν, ειδικά από τη στιγμή που όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες θα είναι διαθέ- σιμες μέσω λογισμικού, είτε στον ιστότοπο, είτε στο cloud. Για πα- ράδειγμα, η ευελιξία και η εξοικονόμηση κόστους που παρέχουν τα μοντέλα “πλήρωσε για όσα καταναλώνεις” (pay-as-you-consume) αποτελούν μια βέλτιστη λύση. Η μεταστροφή αυτή σε προϊόντα “pay-as-you-consume” δίνει στους οργανισμούς περισσότερη ευε- λιξία και προβλεψιμότητα κόστους για τη διαχείριση των δαπανών πληροφορικής, κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την βιωσι- μότητα και ανάπτυξή τους. Κλειδί για το μέλλον η δυνατότητα app για ευελιξία και ανθεκτικότητα Στους πρώτους μήνες της πανδημίας, οι οργανισμοί έπρεπε να προσαρμοστούν γρήγορα για να αντιμετωπίσουν εξαιρετι- κά απρόβλεπτες αλλαγές. Και το cloud ήταν ο κρίσιμος παρά- γοντας για να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα. Για πολλούς οργανισμούς μάλιστα, ήταν ο μόνος τρόπος για να αποκτήσουν τις δυνατότητες που θα τους επέτρεπαν να αντα- ποκριθούν στις ταχύτατα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πε- λατών και των υπαλλήλων τους, ανεξάρτητα από το κόστος. Έχοντας πλέον περάσει αρκετοί μήνες από τότε, η διανομή των applications που βρίσκονται στην καρδιά των οργανισμών έχει αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό, καθώς το ανθρώπινο δυναμικό με- τακινείται περισσότερο από ποτέ και οι απαιτήσεις στα εταιρι- κά συστήματα είναι πλέον πρωτοφανείς. Κοιτώντας μπροστά, οι ομάδες πληροφορικής θα χρειαστούν ακόμη μεγαλύτερη ευ- ελιξία. Χρησιμοποιώντας λύσεις παρατηρητικότητας, οι ομάδες αυτές μπορούν να στραφούν από την παρακολούθηση όλων σε παρακολούθηση των δεδομένων και των πληροφοριών που έχουν σημασία. Και όσο θα συνεχίζουν να εξελίσσονται, τόσο οι γνώσεις, όσο και ο αυτοματισμός θα είναι απαραίτητοι για τη μελλοντική ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και την ανθεκτι- κότητά τους. Από την εξυπηρέτηση πελατών στην ικανοποίησή τους Η εκρηκτική ανάπτυξη των κινητών και έξυπνων συσκευών έχει μεταμορφώσει τον ίδιο τον τρόπο της ζωής μας. Σήμερα, οι εφαρ- μογές για κινητά προσφέρουν δυνατότητες για τα πάντα, από ψώ- νια και τραπεζικές εργασίες έως μάθηση και ευεξία. Πρόσφατα μά- λιστα, έχουν γίνει απαραίτητα εργαλεία για την παρακολούθηση επαφών κατά τη διάρκεια της επιδημίας του COVID-19. Οι εφαρ- μογές για κινητά δίνουν επίσης τη δυνατότητα στους οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα να συνδέονται με τους χρή- στες με τρόπους που ήταν αδιανόητοι μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Και όπως έχουμε διαπιστώσει, οι περισσότερες επιχειρηματικές διαδικασίες εκτελούνται επίσης μέσω εφαρμογών. Οι πιο προηγ- μένες εφαρμογές επιτρέπουν ακόμη περισσότερες προσωπικές σχέσεις, μαζί με στιγμιαίες απαντήσεις. Αυτό προϋποθέτει τη δυ- νατότητα μετατροπής σε πραγματικό χρόνο μάζας πληροφοριών από το δίκτυο σε ενεργές πληροφορίες. Οπλισμένες με τέτοιες δυ- νατότητες, οι εταιρείες μπορούν να ανταποκρίνονται σε έναν πε- λάτη ακόμη και πριν αυτός αναφέρει ένα ζήτημα. Αυτός ο συνδυ- ασμός συναρπαστικής εξατομίκευσης και εμπειρίας που βασίζεται στη νοημοσύνη, θα μετατρέψει την ικανοποίηση των πελατών βά- σης σε ισχυρή δέσμευση, ενθουσιασμό και αφοσίωση πελατών. n

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz