NoW 20

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020 #17 Η AT&T Inc., αμερικανική πολυεθνική εταιρεία συμμετοχών με έδρα τον πύργο Γουάιτακρ στο κεντρικό Ντάλας του Τέξας, δήλω- σε ότι το δίκτυό της συνεχίζει να λειτουργεί καλά. Η AT&T αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών και τον μεγαλύτερο πά- ροχο υπηρεσιών κινητής τηλεπικοινωνίας. Είναι επίσης ο μεγαλύ- τερος πάροχος σταθερής τηλεπικοινωνίας στις ΗΠΑ μέσω της AT&T Communications. Η εταιρία τόνισε πρόσφατα πως σε πόλεις όπου ο Covid-19 είχε το μεγαλύτερο αντίκτυπο, βλέπει μείωση στην ασύρματη χρήση γύρω από συγκεκριμένους κυψελοειδείς πύρ- γους επικοινωνίας (και σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας), επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι αντί να πηγαί- νουν στη δουλειά. Στην Ευρώπη, η Vodafone αναφέρει ότι έχει σημειώσει αύξηση κατά 50% σε ότι αφορά την κυκλοφορία δεδομένων. Ειδικότερα, η Vodafone στην Ελλάδα είδε αύξηση στα προγράμματα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και στην συνδρομητική υπηρεσία VodafoneTV που προσφέρει. Στην Ευρώπη ωστόσο υπήρξαν ενδείξεις προβλημάτων. Η Spearline με έδρα την Ιρλανδία, η οποία παρακολουθεί τη συνδεσιμότητα και την ποιότητα ήχου διεθνών τηλεφωνικών αριθμών, δήλωσε πριν λί- γες εβδομάδες πως το ποσοστό σύνδεσης σταθερού δικτύου της Ιταλίας εξακολουθεί να είναι ασταθές με ποσοστό αποτυχίας 10%, ενώ η ποιότητα ήχου λειτουργεί περίπου στο 4%, δηλαδή κάτω από τα κανονικά επίπεδα. Επίσης, μία ακόμα έρευνα της Spearline ανα- φέρει πως η Ισπανία είδε μία πτώση στα ποσοστά σύνδεσης στο 98,5% στις 16 Μαρτίου, η οποία όμως βελτιώθηκε πολύ σύντομα, η Γαλλία μία μικρή πτώση στις 17 Μαρτίου και η Γερμανία ένα ποσο- στό αποτυχίας σύνδεσης 1,7% στις 17 Μαρτίου. Τέτοια προβλήματα δεν εμφανίστηκαν στις ΗΠΑ μέχρι τώρα δηλώ- νει η Spearline. «Μέχρι σήμερα, δεν έχει υπάρξει σημαντικός αντί- κτυπος ούτε στα ποσοστά σύνδεσης ούτε στην ποιότητα ήχου σε ότι αφορά τις κλήσεις στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Matthew Lawlor, συνι- δρυτής και επικεφαλής τεχνικός υπεύθυνος της Spearline, προσθέ- τοντας φυσικά πως αυτό μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή. Στις 19 Μαρτίου, μία εβδομάδα αφότου το κορυφαίο εθνικό ινστι- τούτο δημόσιας υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών κήρυξε τον ιό ως πανδημία, ο προμηθευτής ευρυζωνικών υπηρεσιών OpenVault ανέ- φερε πως η μέση χρήση των συνδρομητών από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ. έχει αυξηθεί στα 6,3 GB, 41,4% υψηλότερα από τον Ιανουάριο που ήταν στα 4,4 GB. Την ίδια περίοδο και τις ώρες αιχμής (6 μ.μ. έως 11 μ.μ.) η χρήση αυξήθηκε κατά 17,2%, δηλαδή από 5GB ανά συνδρομητή τον Ιανουάριο σε 5,87GB τον Μάρτιο. Η συνολική ημε- ρήσια χρήση αυξήθηκε από 12.19GB σε 15.46GB, κάτι που αντιστοι- χεί σε ποσοστό 26,8%. Με βάση τον τρέχοντα ρυθμό ανάπτυξης, η OpenVault προέβλεπε ότι η κατανάλωση για τον μήνα Μάρτιο θα φτάσει σχεδόν τα 400GB ανά συνδρομητή-χρήστη, αύξηση σχεδόν 11% σε σχέση με το προ- ηγούμενο μηνιαίο ρεκόρ των 361GB, που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο. Επιπλέον, η εταιρία διεξήγαγε και μία έρευνα η οποία βασίστηκε σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο συνδρομητές. Η νέα έρευνα δείχνει πως τους επόμενους μήνες η μηνιαία κατα- νάλωση ανά χρήστη μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 460GB. «Τα ευρυζωνικά δίκτυα αποτελούν την καρδιά των επιχειρήσεων, της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια αυτής της κρί- σης», δήλωσε ο Mark Trudeau, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της OpenVault. «Ανησυχήσαμε περισσότερο τις ώρες αιχμής κατά τις οποίες οι συνδρομητές μας παρακολουθούσαν εκπομπές ψυχα- γωγίας, ωστόσο τα δίκτυα φαίνεται να χειρίζονται την επιπλέον κί- νηση χωρίς να επηρεάζουν τις εμπειρίες των πελατών μας», προ- σθέτει ο κ. Mark Trudeau. Μείωση της ασύρματης χρήσης γύρω από συγκεκριμένους κυψελοειδείς πύργους επικοινωνίας λόγω της τηλεργασίας. 1 Νέα έρευνα υποστηρίζει πως τους επόμενους μήνες η μηνιαία κατανάλωση ανά χρήστη μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 460GB! 2

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz