NOW 14

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020 #9 TECH J J ΤΟ EBAY ΒΆΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΟ HIPO Η Ελλάδα, με- ταξύ άλλων 200 χωρών, θα υπα- χθεί στο νέο δί- κτυο χωρών HiPo (High Potential Global Emerging Markets) της εσωτερικής δο- μής του eBay. Το δίκτυο θα περιλαμβάνει την Ανατολική και Νότια Ευρώπη, καθώς και τη Σκανδιναβία, την Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών, τη Μέση Ανατο- λή, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα και την Κεντρική και Λατινική Αμερική. Η δι- εθνής ομάδα που θα ηγείται του δικτύου, θα εδρεύει σε διαφορετικές πόλεις ανά τον κόσμο: στο Σαν Φρανσίσκο, τη Σαγκάη, τη Σιγκαπούρη, το Μεξικό, τη Νετάνια και τη Μόσχα. Οι βασικοί στόχοι της ομάδας θα είναι η βελτίωση της εμπειρίας των αγο- ραστών της πλατφόρμας, η περαιτέρω ανάπτυξη της εξαγωγής των προϊόντων των τοπικών επιχειρήσεων και η ενσωμά- τωση εξειδικευμένων εργαλείων, που ήδη χρησιμοποιούνται σε άλλες χώρες. Αυτή η αναδιάρθρωση θα επιτρέψει στην ταχύ- τερη υιοθέτηση και ενσωμάτωση των πα- γκόσμιων πρωτοβουλιών του eBay στην πλειοψηφία των παγκόσμιων αγορών. Μέσα από τη δημιουργία του δικτύου, η εταιρία εξετάζει, αρχικά, νέες λύσεις τόσο για τους αγοραστές, όσο και για τις επιχει- ρήσεις που πωλούν τα προϊόντα τους μέσα από την πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, σκο- πεύει να εξελίξει και να αναβαθμίσει την εμπειρία των αγοραστών μέσα από τη βελ- τίωση της διαθεσιμότητας, της μεταφοράς και της πληρωμής εκατομμυρίων αγαθών, από 1,4 δισεκατομμύρια αντικείμενα που βρίσκονται, σήμερα, στην πλατφόρμα. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή του δικτύου θα φέρει ακόμη περισσότερες σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που επιχειρήσεις αξι- οποιούν την πλατφόρμα για τις πωλήσεις των προϊόντων τους. Ήδη έως και σήμε- ρα, οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε 183 πελάτες του eBay σε όλο τον κόσμο. Με τη δημιουργία του δικτύου HiPo, το eBay στοχεύει στην ανά- πτυξη νέων εργαλείων για την εξαγωγή των προϊόντων σε άλλες αγορές, καινούρ- γιων λύσεων γύρω από τον εφοδιασμό των αγαθών, καθώς και στη διεύρυνση των επιλογών πληρωμής για τις επιχειρή- σεις και τους αγοραστές, σε βάθος χρόνου. J J ΝΈΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΤΗΣ WESTNET ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΎ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ AVAYA Η WestNet, μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia, και κορυφαίος διανομέας προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας σε Ελ- λάδα και Κύπρο, εμπλουτίζει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της και ανακοινώνει την έναρ- ξη συνεργασίας με την εταιρεία τηλεπικοινω- νιακών συστημάτων Avaya. Οι λύσεις Unified Communication & Collaboration της Avaya, ενισχύουν την παραγωγικότητα των εργαζο- μένων μιας επιχείρησης, παρέχοντας κορυφαίες δυνατότητες ενοποιημένων τηλεπικοι- νωνιών όπως κλήσεις, μηνύματα, τηλεδιασκέψεις και συναντήσεις, ανεξάρτητα από το αν οι χρήστες είναι στο γραφείο, εργάζονται από το σπίτι ή κινούνται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Μια ολοκληρωμένη σειρά από συστήματα τηλεπικοινωνιών, εξελιγμένα τη- λέφωνα, συσκευές πολυμέσων, συστήματα τηλεδιάσκεψης προσφέρονται για να υποστη- ρίξουν τις σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των επιχειρήσεων, αποτελώντας αναπό- σπαστο μέρος των λύσεων της Avaya. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν απλότητα, ενώ παράλληλα ενισχύουν την εμπειρία των χρηστών. Έτσι επιτυγχάνεται ικα- νοποίηση των χρηστών, αύξηση της παραγωγικότητας και ταυτόχρονα κορυφαία εμπειρία επικοινωνίας. Το πλέγμα των προϊόντων της Avaya που η Westnet φέρνει στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμπληρώνεται από τις λύσεις Contact Center. Έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ενίσχυση βασικών μετρήσιμων δεικτών της ικανοποίησης των πελατών που επικοινωνούν μέσα από διαφορετικά κανάλια (voice, chat, sms, video, email, web και social media) με μια επιχείρηση. Ταυτόχρονα αναβαθμίζονται οι ικανότητες των υπαλλήλων (agents) που μέσω των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες τους γίνονται αποτελεσματικότεροι, αλλά και των Contact Center managers που μπορούν πλέον να χειρίζονται πολύπλοκες κλήσεις, να ανα- λύουν καλύτερα τις συμπεριφορές των πελατών, ώστε τελικά να βγάζουν ολοκληρωμένα συμπεράσματα που θα οδηγούν στην αύξηση των εσόδων της επιχείρησης. J J ΤΑΧΎΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΈΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΈΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΊΤΕΣ ΜΈΣΩ ΤΟΥ «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» Αναβαθμισμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και σημαντική μείωση δαπα- νών για το Ελληνικό Δημόσιο και πολύ καλύτερες υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη φέρνει το «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», έργο που προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Κύριος του έργου είναι η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) και φορέας υλοποίησης η Κοινωνία της Πλη- ροφορίας Α.Ε. (ΚτΠ Α.Ε.), φορέας εποπτευόμενος από το Υπουργείο Ψηφια- κής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για πολυσύνθετο έργο με πολλές φάσεις υλοποίησης και υποέρ- γα, το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται τον Ιούλιο 2019 και θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέσα στα επόμενα 3,5 χρόνια. Με την ολοκλήρωση του, περισσότερα από 34.000 κτήρια που στεγάζουν φορείς του Δημοσίου θα διαθέτουν αναβαθμισμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες (φωνής, δε- δομένων και εικόνας), με δραστική αύξηση των ταχυτήτων internet και πολύ σημαντική μείωση του τηλεπικοινωνιακού κόστους. Η ΓΓΠΣΔΔ ενέκρινε τις προσκλήσεις για την υποβολή προσφο- ρών που προετοιμάστηκαν σε συνεργασία με την ΚτΠ Α.Ε., προκειμένου να συναφθούν 20 εκτε- λεστικές συμβάσεις της συμφωνίας πλαίσιο για το «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ: Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8». Με το έργο, οι φορείς διασυνδέονται έτσι ώστε να τους παρέχονται υπηρεσίες πρόσβασης στο internet με ταχύτητες μέχρι 1GB, καθώς και τηλεφωνίας. Οι ανάδοχοι που θα προκύψουν θα διαθέτουν, θα διαχειρίζονται, θα συντηρούν και θα υποστηρίζουν για φορείς του Δημοσίου ευρυζωνικά τηλεπικοινωνιακά κυκλώματα, υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, παροχή εφεδρικών συνδέσεων πρόσβασης καθώς και 1.482 δημόσια hotspots για δωρεάν πρόσβαση στο internet για τους πολίτες. Στους διαγωνισμούς συμμετέχουν όλοι οι μεγάλοι πάροχοι τηλε- πικοινωνιακών υπηρεσιών της χώρας (Cosmote, Forthnet, Wind, Vodafone).

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz