NOW 11

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2020 #6 editorial Κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων αυξάνονται παραδοσιακά οι αγορές μέσω διαδικτύου Δ ιανύοντας ήδη τον τελευταίο μήνα του έτους, βαδίζουμε ολοταχώς προς την εορτα- στική περίοδο του Χριστουγέννων. Μια περίοδος που ανεβάζει τη διάθεση των αν- θρώπων και παραδοσιακά συνοδεύεται από αύξηση ηλεκτρονικών αγορών μέσω του διαδικτύου, με τα προϊόντα τεχνολογίας να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσε- ων του αγοραστικού κοινού, ώστε να τα αποκτήσουν για ατομική χρήση ή να τα προ- σφέρουν ως δώρο στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ακολουθώντας την ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες, αλλά και οι μικρότερες επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως κύριο όχημα για την πώληση των προϊόντων τους. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν έχουν περιορισμούς χώρου για την έκθεση των προϊόντων τους και μπορούν να εμφανίζουν όλο το εύρος της γκάμας που διαθέτουν μέσα από τις σελίδες του web, βοηθώντας τους υποψήφιους αγοραστές να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν μετά από μια προσεχτική αναζήτηση. Η εορταστική περίοδος μας δίνει μια καλή ευκαιρία να αναφερθούμε στα πλεονεκτήματα που προσφέρουν στους χρήστες οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου. Ένα από αυτά είναι η μεγάλη ευκολία πραγματοποίησής τους, καθώς οι πελάτες μπορούν να αγο- ράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν από την άνεση του σπιτιού τους, ή του χώρου εργασίας τους, ενώ μπορούν επίσης εύκολα να ακυρώνουν τις συναλλαγές. Δεν υπάρχει κανένα άγχος για την αγορά ενός προϊόντος, σε αντίθεση με τα φυσικά καταστή- ματα όπου οι πωλητές προσπαθούν να επηρεάσουν τους αγοραστές, δημιουργώντας έτσι μια μορφή ψυχολογικής πίεσης. Η ηλεκτρονική αγορά μέσω διαδικτύου εξοικονομεί χρόνο, καθώς οι πελάτες δεν χρειάζεται να παραμένουν σε ουρές για να πληρώσουν για τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Μπορούν να ψωνίζουν από το σπίτι, ή το χώρο εργασίας τους, αλλά και να αναζητούν τα προϊόντα που επι- θυμούν εισάγοντας λέξεις-κλειδιά μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Οι εταιρείες προβάλουν όλο το εύρος της γκάμας των προϊόντων που προσφέρουν, ώστε να προσελκύουν πελάτες με διαφορετικά γούστα και ανάγκες. Αυτό επιτρέπει στους υποψήφιους αγοραστές να επιλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων, έχοντας τη δυνατότητα να συ- γκρίνουν την εμφάνιση, τα χαρακτηριστικά και την τιμή τους στην οθόνη του υπολογιστή, του smartphone και του tablet. Η διαθεσιμότητα κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος δε ακολουθεί κανένα ωράριο και είναι συνε- χής, καθώς 365 ημέρες, 24 ώρες και τις 7 ημέρες της εβδομάδας είναι όλα ανοιχτά. Έτσι, ο χρόνος δεν λειτουργεί ποτέ ως εμπόδιο, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται τα καταστήματα και οι αγοραστές. Οι διαδικτυακοί αγοραστές μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση της παραγγελίας και την κατάσταση της παράδοσης των προϊόντων τους, ώστε να γνωρίζουν με ακρίβεια το χρόνο που θα τα παραλάβουν στο σπίτι τους. Για να προσελκύσουν πελάτες για online αγορές, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν εκπτώσεις. Αυτό συμβαίνει λόγω της έλλειψης ανάγκης για συντήρηση φυσικών χώρων και για πληρωμή ενοικίου για αυτούς, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να μπορούν να πουλούν τα προ- ϊόντα με ελκυστικές εκπτώσεις μέσω του διαδικτύου. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, όπου οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες προσφέρουν σύγκριση τιμών με άλλα καταστήματα. Κλείνοντας, το περιοδικό NoW εύχεται σε όλους τους αναγνώστες καλές ηλεκτρονικές αγορές για τις γιορτές, καλά Χριστούγεννα, υγεία και επιτυχίες για το 2020. Χάρης Ματθαίου Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@nowmag.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Αρχισυντάκτης Παναγιώτης Αποστολόπουλος Σύνταξη Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Ματίνα Παπαχριστούδη Νίκος Μποζιονέλος Νομικά Θέματα Αλέξανδρος Τρυφωνίδης Καλλιτεχνική Επιμέλεια Νίκος Κόλλιας Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Λογιστήριο Αλεξία Τερλέγκα fin@digitaltvinfo.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΕΥΧΟΣ #11 www.nowmag.gr Libra Press Καυκάσου 145,113 64, Άνω Κυψέλη, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@nowmag.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz