NOW - 08

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2019 #13 TECH J J ΟΙ ΠΡΟ-ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΕΣ SAMSUNG GALAXY NOTE10 ΞΕΠΈΡΑΣΑΝ ΤΟ GALAXY NOTE9 Στη δέκατη επέτειο από την εμφά- νιση της σειράς Galaxy, η Samsung Electronics Hellas ανακοίνωσε πως η σειρά Galaxy Note10 ξεπέρασε τις προ-παραγγελίες του Galaxy Note9 το 2018. Με ποσοστό 35% των πωλήσε- ων, η απόχρωση Aura Glow είναι από τις πλέον δημοφιλέστερες επιλογές χρώ- ματος smartphone, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών να επιλέγουν ποικιλομορφία. Ακόμα, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις μεγαλύτερες συσκευές, υψηλής από- δοσης, με το Galaxy Note 10+ να αποτελεί το 80% των προ-πα- ραγγελιών. Με Cinematic Infinity Οθόνη, χωρίς πλαίσια (bezel- less), το πιο εξελιγμένο S Pen και τα υπερσύγχρονα εργαλεία για τη λήψη εκπληκτικών βίντεο και φωτογραφιών, το Galaxy Note10 έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει απρόσκοπτα την επαγ- γελματική και προσωπική ζωή, καθώς και εκθαμβωτικό σχεδια- σμό με ισχυρή απόδοση. Για πρώτη φορά, το Note 10 διατίθεται σε δύο μεγέθη: Το Galaxy Note10 απευθύνεται σε χρήστες του Note που αναζητούν τη δύναμη του S Pen σε πιο συμπαγή μορ- φή, ενώ το Galaxy Note10+ διαθέτει την μεγαλύτερη από ποτέ Cinematic Infinity Οθόνη 6,8 ιντσών. Τα δεδομένα που απο- θηκεύονται και στις δύο συσκευές είναι προστατευμένα χάρη στην πλατφόρμα Samsung Knox που είναι ενσωματωμένη στη συσκευή από το chip, παρέχοντας ασφάλεια υψηλού επιπέδου, ώστε να προστατεύει τα δεδομένα από διάφορες επιθέσεις, συ- μπεριλαμβανομένου του κακόβουλου λογισμικού. Ο Άρης Πα- ρασκευόπουλος, Επικεφαλής του Τμήματος Κινητών Συσκευών της Samsung Electronics Hellas σε Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Για πολλά χρόνια, η σειρά Galaxy Note έχει βοηθήσει τους πι- στούς φίλους της σειράς Note σε όλη την Ευρώπη να επιδιώξουν τα όνειρά τους και να πετύχουν τους στόχους τους. Το Galaxy Note10 είναι η εξέλιξη της σειράς, που επιτρέπει στους κατανα- λωτές να προάγουν την παραγωγικότητα και δημιουργικότητά τους. Η θετική ανταπόκριση των Ελλήνων καταναλωτών, όπως αποτυπώνεται βάσει των προ-παραγγελιών, είναι ενθαρρυντική, καθώς με τη σειρά Note10 παρέχουμε στο κοινό περισσότερες επιλογές από ποτέ». J J ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ NOVA ΚΑΙ MEDIAMARKT: ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΝΈΟΥ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ PRIVATE CLOUD Η Nova, ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, προχώρησε σε συνεργασία με τη MediaMarkt, τη νού- μερο ένα εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Στόχος της συνεργασίας είναι η αύξηση της λειτουργικό- τητας και της υπηρεσιακής συνέχειας της MediaMarkt μέσω της δημιουργίας ενός νέου, ιδιόκτητου Private Cloud περιβάλλοντος. Το έργο περιλαμβάνει τη διασύνδεση των καταστημάτων της MediaMarkt στην Ελλάδα, μέσω κυκλωμάτων οπτικών ινών, σε ένα κοινό ιδεατό LAN συνδεδεμένο μέσω MPLS VPN σε πολλαπλά γεωγραφικά σημεία. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα καταστήματα της MediaMarkt επικοινωνούν μέσω προστατευμένων κυκλωμάτων σε ένα private MPLS δίκτυο για να διασυνδεθούν με τις κεντρικές και Disaster Recovery (DR) υποδομές, έχοντας τη δυνατότητα να λειτουργούν απρόσκοπτα, ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο κομβικό σημείο της εταιρείας, που υποστηρί- ζει τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες, υποστεί οποιαδήποτε απώλεια. Η διασφάλιση της υπηρεσιακής συνέχειας αποτελεί βασικό πυλώνα των υπηρεσιών της MediaMarkt σε παγκόσμιο επίπεδο, διατηρώντας δίκτυο καταστημάτων και αντίστοιχες διαδικασίες σε 14 χώρες. Η λύση που επιλέχτηκε βασίστηκε στις σύγχρονες υποδομές, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών και την εμπειρία της Nova στο σχεδιασμό και την παροχή εξειδικευμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων για εταιρικούς πελάτες. Η Nova, συμβάλλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης και στην εξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της, ως ο πάροχος που προσφέρει εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, με δίκτυο και εξοπλισμούς νέας γενιάς. J J APPLE: ΠΆΝΩ ΑΠΌ 1.000 ΗΧΟΓΡΑΦΉΣΕΙΣ SIRI ΆΚΟΥΓΑΝ ΣΤΗ ΒΆΡΔΙΆ ΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ Πριν από μερικές εβδομάδες, η Apple προχώρησε στην αναστολή του προγράμ- ματος αξιολόγησης που «έτρεχε» για να ελέγχει την ποιότητα των καταγραφών συ- νομιλιών και άλλων δραστηριοτήτων των χρηστών των συσκευών της, μέσω του ψη- φιακού βοηθού, Siri. Μάλιστα, για το σκο- πό αυτό, είχε προσλάβει εξωτερικούς συ- νεργάτες, που έκαναν αυτή δουλειά από διάφορα γραφεία της ανά τον κόσμο. Το νέο στοιχείο που προέκυψε, το έδωσε ένας εξωτερικός υπάλ- ληλος που εργαζόταν στα γραφεία συνεργάτιδας εταιρείας της Apple στην Ιρλανδία, σύμφωνα με τον οποίο, τόσο αυτός, όσο και οι συνάδελφοί του, ήταν υποχρεωμένοι να ακούνε περισσό- τερες από 1.000 καταγραφές μέσω Siri ανά βάρδια! Οι περισσό- τερες ηχογραφήσεις είχαν διάρκεια λίγων δευτερολέπτων, ενώ κάποιες φορές οι υπάλληλοι άκουγαν προσωπικές συνομιλίες ή άλλου τύπου δραστηριότητες. Κάθε εγγραφή βαθμολογούνταν με βάση διάφορους παράγοντες, όπως το εάν η ενεργοποίηση του Siri ήταν τυχαία ή αν το ερώτημα που έθετε ο χρήστης, ήταν κάτι στο οποίο ο προσωπικός βοηθός μπορούσε να απαντή- σει. Ο υπάλληλος είπε ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία Siri διατή- ρησαν την ανωνυμία τους και ότι έχει ακούσει, ως επί το πλεί- στον, ηχογραφήσεις με καναδικές, αυστραλιανές και βρετανικές προφορές. Οι αναλυτές δεδομένων που συνεργάστηκαν με την εταιρεία Globetech, μια εταιρεία που εδρεύει στο Κορκ της Ιρ- λανδίας, ενημερώθηκαν προ ημερών ότι η συνεργασία τους με την Apple έχει τερματιστεί. Η Apple και η Globetech δεν σχολί- ασαν τον αριθμό των υπαλλήλων που εργάζονταν για τον παρα- πάνω σκοπό, ωστόσο αναφέρουν πως πάνω από 300 άνθρωποι ενδέχεται να έχουν χάσει τη δουλειά τους. Δεν είναι αν και ξε- κάθαρο αν το συγκεκριμένο πρόγραμμα τεθεί εκ νέου σε ισχύ, ωστόσο είναι πιθανό να μείνει «παγωμένο», μέχρι η Apple να κυκλοφορήσει μια ενημέρωση λογισμικού, που θα ενημερώνει τους χρήστες για την εγγραφή και θα τους δίνει τη δυνατότητα να την απορρίψουν. Επιπλέον, η εταιρεία έχει δεχτεί αγωγή για το θέμα αυτό, με την κατηγορία πως προχωρούσε στις καταγρα- φές χωρίς να έχει εξασφαλίσει τη συγκατάθεση των χρηστών.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz